10 July 2007

Tertanya-tanya.

semenjak 2 menjak ni,haih!aku pun xtaula knp aku sering kali terfikir mengenai jodoh.Malahan aku sedar bahawasanya aku masih muda.oh,sgt muda ok.masih belum mencecah usia puluhan tahun.:P.namun begitu,hal jodoh ni amatla merunsingkan aku.ehm,mcm mna nak ckp ek.oh,jgn risau sbb kalau dah jodoh xke mana.mmgla,jodoh xbole jln pun.:DD.hahahaha.mungkin sbb aku sering mendgr masalah kwn-kwn ku yg bercinta-cinta di sana sini membuatkan aku menjadi agresif dan ingin tahu apa itu cinta.malangnya,aku mmpnyai cita rasa yg amat tinggi menyebabkan aku sering menolak dan menghindari cinta.aku juga takut akn cinta atau erti kata lain,aku fobia dgn cinta.cuba anda bygkan,di sekolah,teman semeja dgn ku sering menceritakan mengenai kekasihnya yg hanya menabur kata2 manis.biasalah,tanam tebu di tepi bibir.:P.bukan sahaja dia yg di tipu lelaki tetapi ramai di antara rakan2ku juga mempnyai mslh yg sama.ini menyebabkan cinta membuat manusia sengsara dan lelaki sukar di percayai bukan?siapa boleh bantu dgn mengatakan cinta itu indah?xsiapa yg boleh ckp cinta itu indah,sudah berkahwin pun boleh bercerai.mmg amat merunsingkan jika di fikir dgn lebih mendalam.baik berhenti setakat ini sahaja.

"lebih baik menghindari daripada merana kemudian hari"

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

yan...ko pon terfikir gak ke?
aku pon semenjak 2 menjak nih duk pikir mende yg same gak
nape ape yg aku nak ckp psl cinta selama ni ko luahkn sume dlm blog ko?
ko saikik ke ape?
:DDD

July 22, 2007 12:40 AM

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home