18 May 2008

gusar

DIAMLAH.

ada orang kata aku ni cantik.walhal hakikatnya aku tak tahu cantik itu di mana.dari dasar rupa dan bentuk memang salah.sudah terang lagi bersuluh aku ini tak rupawan.haruskah aku ucapkan terima kasih atau katakan bullshit?aku rasa seperti tiada keikhlasan dari orang ini.

ada orang kata aku ni takde perasaan.suka buat sesuatu tanpa memikirkan perasaan orang.mungkin benar.tapi kalau aku takde perasaan macam mana aku boleh marah dan menjerit serta terpekik telolong macam orang gila.haruskah aku acukan jari tengah kepada orang ini?

ada orang kata aku suka buang masa dan selalu berangan.aku rasa seperti setuju dengan pernyataan ini.betapa aku ucapkan terima kasih pada orang yang memberitahu aku perkara ini.haruskah aku memuji orang ini atau orang ini saja bermukamuka dengan aku kerana dia tahu apa yang aku nak dengar?hebatnya orang ini!lagi sekali,haruskah aku acukan jari tengah kepadanya ataupun berikan *sep* kepadanya.

aku buntu mencari jalan.kenapa orang suka judge orang lain?kenapa orang suka komen orang lain?kenapa orang suka kondem orang lain?kenapa orang suka mengata orang lain?sememangnya dunia ini pentas lakonan dan kamu manusia-manusia adalah pelakon yang bermuka-muka.aku jadi fed up sebab aku pun memang selalu bermuka-muka.tunjuk suka pada semua.namun isi hati aku siapa yang tahu?jadinya aku rasa sakit hati bila terpedaya dengan mereka yang bermuka-muka.haruskah aku katakan fuck off?

AKU KAU BODOH!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home