16 February 2008

malam itu

malam itu kita berkelahi tanpa ada sebab yang pasti.
malam itu aku rasa kau semakin jauh dari sisi.
malam itu aku dapat rasa keserasian kian menjauhi.
malam itu aku tdk mahu mempeduli hal yang terjadi.

baru semalam kau kata cinta padaku.
baru semalam aku kata cinta padamu.

salah akukah?salah siapa yg sebenarnya?
jika benar aku yg salah,aku cuba mencari salahnya.
tapi sering kali aku saja yang beralah,mengaku cinta.
benarkah aku ini sering melakukan salah dlm cinta?

itu aku pun tak tahu dan takkan pernah tahu.
hey syg,jika aku menyakitimu,maafkanlah aku.

hujan,ribut,petir sekalipun xkan bisa mendengar suara hati.
aku tak mahu terus-terusan sering berkelahi.
langit menangisi hati yang sedih ini.
pilu,luka semuanya ada dlm hati.

aku sedar aku ini tiada istimewanya di sini.
mungkin satu hari kau akan pergi dari sisi.
di kala itu aku mungkin akan lari.
lari jauh tanpa mengenal erti diri.

sesungguhnya sayang,jika terus begini,
akan adakah penghujung yang bahagia di sisi?

aku memejamkan mata melupakan segala yang terjadi semalam.
agar hari ini lebih baik dan indah dari hari yang semalam.

♥ ♥ ♥

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

babe.u gado-gado ngn BF ke?sounds interestingla syg.u all slalu gado eh?i better take the chance kan.ouh,how evil i am syg.
anyway,sorry if it sounds crazy and bad.i hope that u will always happy.i want u to know that i will wait 4 u.

February 17, 2008 11:48 PM

 
Blogger izyanwasli said...

GAH!aku bahagialah wei.
siot aje.
dah-dah,pergi main jauh-jauh.
shheesss!kau ni sj aje=/

February 18, 2008 3:26 PM

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home