18 May 2008

selalu ada.

aku tak boleh nak figure mana silapnya.aku jadi hampeh.suka membohong.pastu buat orang sakit hati dengan aku.dah lama aku nak nangis.tapi tak dapat nak menangis.air mata dah kering ke?bukannya takde orang nak pinjamkan bahu.ramai yang nak pinjamkan bahu.tapi bahu yang mana aku boleh percaya?bahu yang mana buat aku selesa?bahu yang mana buat aku tenang?tak ada jawapan.diam,sunyi dan takde bunyi.
_________________________________________________________________
apa yang aku sedang nantikan dalam masa terdekat ini?
1)hari jadi yang bakal menjelang pada 31 mei.
2)hari di mana aku akan sentiasa busy.
3)berjumpa dengan kekasih hati.tak mahu berharap.
4)berjalan-jalan di tepi pantai.
5)berjumpa dengan kawankawan.tak tahulah,rasa macam putus harapan.
6)hadiah yang banyak daripada semua yang mengenali aku.(aku gila harta)
7)peluk dan cium semua orang yang aku sayang.
*okey,okey.go,go izyan!!*

p/s:kenapa aku rasa macam tak cukup masa untuk melangkah ke hari esok?taktahulah,berdebar dibuatnya.menghitung hari memang cepat berlalu.kalau di nanti terasa lambat pula.aku jadi takut.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home