30 May 2008

bukannya mudah.

di sini aku di tagged oleh seorang awek cun'g' yang menggelarkan dirinya sickchild kerana begitu sick dgn lifenya.wtf?hahaha.sesuka hati aku je membuat kesimpulan.sickchild atau lebih dikenali sebagai aini membuatkan kepala aku agak pusing dan perut aku memulas hingga takde selera nak masuk tandas.takla berpeluh sebab kipas depan muka aku.si aini kata dia tak pasti tag ini jenis apa.tapi sememangnya tak mudah dan agak unik juga.

menurut sickchild juga tag special ini di buat oleh warirc2.duh,jangan tanya aku lebihlebih sebab orang ini pun aku tak kenal.bak kata sickchild"bole tahan hebat dia ni".(wei,jangan fikir bukanbukan boleh tak).hahahaha.aku pun nak gak kata.kalau dia buat tag ni taruk gambar aku lagi best berbanding kalo dia taruk gambar sickchild yang cun tu.wah,boleh gitu?

ok,kata sickchild lagi,dalam gambar ni ada file tersembunyi.caranya begini kot.tu pun kalau handal bolehlah faham bahasa ni.
1)klik gambar zippo tu.i mean klik gambar tu lah.
2)gambar tu akan jadi besar atau view pada page baru.
3)right klik gambar tu dan kemudian pilih save as;mesti pakai format *.jpg*
4)setelah di save di desktop,open file gambar yang di save tadi menggunakan kaedah open with'winRaR'.
5)kalau takde winRaR boleh download di www.rarlab.com
6)lepas dah buka guna winRaR,anda akan jumpa satu kepilan yang berbentuk file EXCEL dalam winRaR itu tadi.
7)double-click pada file tersebut.
8)untuk mengisi nama anda,isikan password 1234.

mangsamangsa yang bakal aku tag adalah seperti berikut:
abby,kak fadilah,farah fazanna,miss abyan.kepada anda sila selesaikan tag ini.aku tak paksa siapasiapa.kalau tak nak buat pun takde hal.siapa yang baca pun silalah buat.terima kasih.

kredit harus diberi kepada:warirc2

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

wey tag jenis apa ni?
pening nya kepala.
n takleh pun save dalam bentuk jpeg.
ke laptop aku ni bangang?

May 30, 2008 11:20 PM

 
Blogger izyanwasli said...

deng.haha.bole dowh save jpeg.
hantuk laptot tu satu kali:D
ni tag katanya dpt menunjukkn kau ni handal ataupun tak.
durh,aku pun xtaula kot:P

May 30, 2008 11:38 PM

 
Blogger sickchild said...

muahahahahahhahaha. dye ikut luck je.
hahaha.
kene bangun 3 pagi lebih afdhal untuk smayang hajat. esok paginya mesti leh buat lah.
hahahaha.
tak hebat la kalau give up weyh. hahaha.

May 31, 2008 12:56 PM

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home