18 June 2008

sonar-cuma dia



aku tak mahu Siti Nurhaliza
aku tak mahu Fasha Sanda
aku tak mahu Maya Karin
yang ku mahu cuma dia

aku tak mahu Angelina Jolie
aku tak mahu Britney Spears
aku tak mahu Catherine Zeta-Jones
yang ku mahu cuma dia

beriku peluang untuk mendekati dirimu
berikanlah..berikanlah..

aku tak mahu Preity Zinta
aku tak mahu Mahima Chaudry
aku tak mahu Aishwarya Rai
yang ku mahu cuma dia

aku tak mahu Dian Sastrowodoyo
aku tak mahu Inul Daratista
aku tak mahu Kris Dayanti
yang ku mahu cuma dia

beriku peluang untuk mendekati dirimu
agar aku bisa memiliki hatimu
berikanlah..berikanlah..

kesemua perempuan cantik yg ada di dalam dunia ini..
xkan dpt membuatku tertawan dan tergoda
kerana hatiku ini cuma milik dia saja…

beriku peluang untuk mendekati dirimu
agar aku bisa memiliki hatimu
berikanlah..berikanlah..

cu cu cu cuma..
yang ku mahu cuma dia.

ps:wah,kalau fushu sundu fasha sanda nak kat kau takkan taknak.siti nurhaliza banyak duit wei.rugi je.hahaha.apa yang kau mahu?cuma dia?indah sungguh.

>.<

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

entah. bodo nya mamat ni.
ANGELIA JOLIE TU PUN DIA TAKMAU WEHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
gila ka apa.
kalau angelina jolie tu nak kat aku pun aku nakkk wpun aku pmpuan!

June 24, 2008 12:49 PM

 
Blogger izyanwasli said...

aku tak mahu fasha sanda.
yang ku mahu cuma farah fazanna.

masuk rhyme siot!
hahahaha.
#$%#$

June 29, 2008 12:02 AM

 
Anonymous Anonymous said...

haha.. kalau...mmg dia xnak kat kau pn farah.. itu kan metafora je.. nak menunjukkan dia tak nak orang lain.. bodohnya ko tu pun tak paham..

ps > cinta tu bukan pada rupa la..

July 22, 2008 2:12 PM

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home