03 June 2010

Semakin

Aku semakin menyukai dia. Hey, benar. Aku sanggup menghabiskan masa borak lama-lama dengan dia. Tidur lewat malam. Padahal cerita bukan yang penting. Hanya bertanya tentang aktiviti esok, tadi buat apa, esok buat apa, pakai baju apa, apa yang best jadi, dah makan ke, semua benda yang bodoh-bodoh je kami bualkan. To be honest, aku selesa berbual dengan dia. Bagilah aku seharian sekalipun, aku sanggup cakap panjang-panjang dengan dia.

Tapi dia? Aku selalu terfikir, selesa ke dia berbual dengan aku, ada ke aku sakitkan hati dia, suka ke dia cakap dengan aku dan macam-macam lagi aku fikir. Aku taknak bagi dia menyampah dengan aku, aku taknak dia rasa rimas dengan aku dan yang penting, aku taknak dia rasa jemu dengan aku. It's not easy to satisfied people.

Anyway, aku harap dia akan selalu bahagia. Walaupun dia tahu aku suka dia, aku taknak dia rasa janggal nak cerita apa-apa kat aku. Aku nak dia anggap aku sebagai someone that can always be with him, yang akan lend shoulders when he need it and aku nak jadi someone yang dia boleh trust; share anything with me. Oh, I should say this; Don't ever worry about me because I am always okay and just take a good care of yourself.

I'm Done. Aku Demam.

♥ ♥ ♥

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home