12 March 2008

kesilapan

apa rasanya jatuh di dlm bas yg agak ramai org.
jatuh pula di hadapan tangga dalam bas itu.
sehinggakan anda menjadi bahan dlm bas tersebut.
driver bas juga turut serta mentertawakan anda.
ouh,apa rasanya jika begitu??

dang u!benar,aku xrasa malu.sikit pun xmalu.
tapi sungguh aku rasa sakit sangat.
hingga lebam dan terluka memang sakit.
rasa mahu menangis tapi aku tahan saja.

mungkin jika terjadi pada anda,anda akn rasa malu.
tapi tidak aku,aku manusia yg sukar utk ada perasaan malu.
sesungguhnya,kakiku rasa sakit hingga jalan terhencut-hencut.
tapi aku jadikan itu sbgai pengajaran.
lain kali jln buka mata kosongkan minda.
jgn berangan fikir tak tentu hala.

HAHAHAHAHA.
si dungu itu adalah aku!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home