07 November 2010

Pijak

Pernah tak rasa hati kena pijak-pijak. Rasa kecewa, rasa marah tapi dalam masa yang sama ada rasa sayu. Itulah yang aku rasa sekarang ni. Eh, bukan sebab kawan-kawan. Mungkin kerana tiba-tiba rasa rindu pada seseorang yang memang sepatutnya aku rindu. (apakah ke'merepek'kan ini). Baik, aku rindu dia, Faez. The first guy yang bertakhta di hati.
The reasons why?

1) Di saat-saat aku susah hati, dia selalu di sisi
2) Di saat-saat aku bosan, dia ajak aku keluar
3) Di saat-saat aku takde mood, dia jadi mangsa kemarahan
4) Di saat-saat aku sedih, dia buat aku ceria
5) Di saat-saat aku sunyi, dia hadir menemani
6) Rindu dengan lawak bodohnya
7) Rindu KENARI MERAHnya
8) Rindu dengan ayatnya; "Saya nak balik awal ni, nak tengok shin chan dengan doraemon!"
9) Rindu ambil gambar sampai full memory card
10) Rindu nak lintas jalan sama-sama.

Kau tahu aku RINDU kau? The word RINDU menyebabkan aku rasa diri ini BODOH kerana melakukan kesilapan BESAR hanya kerana EGOKU.

Aku layak dihukum dengan kesilapan besar ini. Membiarkan kau pergi saat-saat aku benar-benar masih perlukan kau. Benar! Sekiranya kau membaca bait-bait kata Bodoh ini, aku tak mahu minta apa-apa daripada kau, hanya sekadar mahu kau tahu bahawa aku masih menyayangi kau dan merindui kau dari dulu hingga kini. OH, tolonglah dengar FAEZ!

Last but not least, aku tak pernah buang apa-apa pemberian yang kau pernah bagi pada aku. Tak percaya, datang rumah, semuanya aku susun rapi dan aku boleh nyatakan dengan tepat yang mana pemberian pertama kau! Yes, to be honest, kau boleh cakap aku ni Gila. Oh, ignoring that. Still loves you dear! (macam Psycho tak?)

♥ ♥ ♥

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home