26 June 2010

Tertutup

GOOD FOR YOU! BOOOOO!

H
ey. Dura; I have to admit this, I'm not a good friend kan? Kau selalu mengadu sakit. but then I'm not taking any action. Cakap, cakap, cakap. Hanya cakap je mampu. Aku tau kau rasa sakit. Tapi aku tak boleh nak buat kau fell good. Aku tak pandai nak bagi orang rasa better. Sometimes aku rasa diri ni selfish. I know, today I'm enjoying myself a bit. Padahal kawan aku sakit. Sakit yang sangat sakit. Aku ni tak guna. Case closed.

O
ne more thing, I'm actually felling stress with people around me. Bising sana, bising sini. Membebel tak tentu arah. Ah, rasa macam nak rompak bank, kemudian buat pembedahan plastik, eh, chop! Sedut lemak dulu, then gi bercuti. Oh, pasti seronokkan. Lepas dah cantik-cantik, aku nak pergi mengorat Jehan, Gambit, Fahrin, Klose and so on! Wow, bahagianya. Boleh kau bayangkan? Okay, enough!

I
'm not feeling well. I mean, emotionally. Rasa terganggu. Fikiran tak tentu. Aku jadi buntu. Namun aku terus menunggu. Errrr? Apa tu? So, whatever!

^_*

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home