04 July 2008

serupa?

CINTA
aku punyalah bosan di tengah malam.tak bole tidur.jadinya aku on tv.tengoklah macam-macam aznil.puh,penat ketawa bagai nak gila.kau bayangkan aku gelak tengah-tengah pagi.bapak aku dah siap terbangun ingat aku kena sampuk hantu gelak.memang kelakar habis bila budak-budak jawab soalan mengenai cinta.apa yang budak-budak tahu tentang cinta?tapi sangat dahsyat.terburai isi perut aku.hahaha.lebih-lebih lagi budak 9 tahun menjawab dengan penuh keyakinan.banyak jugak soalan aznil tanya.


soalan pertama:
apa itu cinta terlarang?
budak tu jawab;cinta yang mak bapak tak bagi.mak bapak tak suka orang tu sebab dah ada pilihan lain.(wah,kau bayangkan,umur 9 tahun tapi jawab macam pro gitu)

soalan kedua:
apa itu cinta tiga segi?
budak tu jawab;cinta yang di bahagi tiga.satu perempuan tiga lelaki.(hahaha,gila dowh.cinta di bahagi 3!)

soalan ketiga:
apa itu cinta monyet?
budak tu jawab;pergi bercinta,lepas tu bawak monyet datang sekali.(err,ok.hahaha.yang ini aku tak boleh terima.wah,wah,bercinta kat zoo bole kot.haha)

soalan keempat:
apa itu pengemis cinta?
budak tu jawab;kita bawak pengemis tu bercinta pastu bagi dia cinta.(hahaha,tak boleh blah yang ni.pemurah sungguh!)

soalan kelima:
apa itu mabuk cinta?
budak tu jawab;lelaki tu dah ada perempuan tapi bila tengok perempuan lain pun dia nak jugak.(hahaha,mabuk cinta gitu eh?)

soalan keenam:
apa itu cinta koperat?
budak tu jawab;perempuan tu ada banyak lelaki.(gahahaha,aku mahu cinta koperat kalau macam ni.ahakahak)

soalan ketujuh:
apa itu cinta benua?
budak tu jawab;perempuan tu bercinta dengan lelaki tapi lelaki tu bercinta dengan dua perempuan sebab lelaki ada dua benua.(err?lelaki ada 'dua benua'?hahaha.gila.tak boleh blah budak ni)

betapa klasiknya jawapan budak zaman sekarang mengenai cinta.aku jadi macam teruja gitu.ketawa gila-gila lebih-lebih lagi pasal cinta monyet.tak tercapai akalku.blahhh!

p/s:aku nak Dr Sheikh Muszaphar Shukor sebab 'roket' dia lagi laju.err??hahaha.

;)

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home