09 July 2008

terpadam.




terbang pulang.
ayuh,terbang sayang.

aku tak bisa mendambakan perasaan ini.
aku terasa sakit sendiri di dalam hati.
benar,aku membohongi diri sendiri.
benar,aku melukai diri sendiri.

perasaan cinta,rasa sayang kian menghilang.
takkan nampak walau ada bayang-bayang.
mungkin sudah terbang seperti layang-layang.
jangan di tanya mengapa begitu sayang.

maaf,aku tak bisa meluahkan segalanya.
maaf,aku tak bisa melihat segalanya.
hancur binasa semuanya aku rasa.
aku sendiri tak mengerti segalanya.

andai satu masa aku pergi,
biarlah aku sendiri.
usah kau kejarkan lagi.
mungkin tertutup sudah pintu hati.

p/s:kau percaya tak,kasih sayang semakin pudar saban hari.itulah yang aku rasai.maaf,terasa hati ini hancur sendiri.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

mungkin hanya untuk seketika
apa yang kita perlukan
lebih dari segala-galanya
hanyalah satu peringatan
bahawa apa yang pada mulanya menyala
pasti akhirnya akan dipadamkan
oleh pintu hati yang pernah terbuka

July 09, 2008 3:55 PM

 
Blogger izyanwasli said...

terima kasih operator.
saya amat menghargainya.

July 10, 2008 4:39 AM

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home